Новини

Наша межа – небо

ЩО ТАКЕ ТЕХНОЛОГІЯ SKYACTIVE

Високий потенціал в області інновацій завжди був одною з переваг Mazda. Досить навести лише один приклад - унікальний роторний двигун Mazda - і цим все сказано. Сьогодні ці традиції продовжують технології SKYACTIV.

Розроблені з використанням революційного підходу, технології SKYACTIV засновані на досягненні, здавалося б, взаємовиключних цілей і на спростуванні загальноприйнятих правил. Мета SKYACTIV - безперервне поліпшення найважливіших технологій автомобілебудування для створення нових поколінь продукції.

Наприклад, при конструюванні двигунів SKYACTIV фахівці Mazda прагнули до ідеальної конструкції системи внутрішнього згорання, щоб потім поєднувати такі двигуни з самими кращими коробками передач, конструкціями кузова та шасі.

ДВИГУН

Що означає число 14? Це міра стискування нового двигуна SKYACTIV-G, створеного Mazda. Не буде перебільшенням сказати, що це справжній рекорд - найвища міра стискування для бензинових двигунів масового виробництва.

Чому це добре? Тому що крутний момент в такого двигуна на 15 відсотків вище, ніж у його попередника. Одночасно понижена і витрата палива - на 15 відсотків. Якби ви запитали інженерів Mazda, то вони розповіли б, чому подібний двигун не був створений раніше, і як багато завдань їм довелося вирішити, щоб це стало можливим.

Наприклад, вони забезпечили гармонійну взаємодію багаточисельних вузлів і систем, таких як унікальний механізм регулювання фаз газорозподілу двигуна SKYACTIV-G, інноваційний випускний колектор з схемою 4-2-1 або високотехнологічні деталі з легких матеріалів.

Але все, що вам насправді необхідно знати - це те, що SKYACTIV-G піднімає планку стандартів: як по вихідних характеристиках, так і по економічності. Тому водіння автомобіля з таким двигуном стає більш захоплюючим і економічнішим. Просто, чи не так?

АВТОМАТИЧНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ

Специалістам Mazda удалося поєднати переваги різних видів автоматичних коробок передач в 6-ступінчастій коробці передач SKYACTIV-DRIVE, нового покоління. Широкий діапазон блокування гидротрансформатора на всіх рівнях забезпечує чудову ефективність передачі крутного моменту двигуна до ведучих коліс.

Водій відчуває це як потужне та плавне прискорення автомобіля при старті, швидке і чітке перемикання та відчуття злиття з автомобілем - якості, які зазвичай асоціюються з механічними коробками передач. Крім того, Skyactiv-drive дозволяє економити до 7 відсотків палива в порівнянні з раніше розробленими автоматичними коробками передач.

МЕХАНІЧНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ

Чітке, точне перемикання передач - як в легендарного родстера Mazda МХ-5 - тепер доступно і для останніх моделей з лінійки Mazda.

Спеціально розроблена для передньопривідних автомобілів з переднім розташуванням двигуна нова 6-ступінчаста механічна коробка передач SKYACTIV-MT демонструє "гени", успадковані від спортивної Mazda МХ-5 - за допомогою ергономічного важеля з коротким ходом.

Інженери заново продумали всю конструкцію, щоб створити компактнішу і легшу коробку передач з меншими втратами на внутрішнє тертя.

В результаті, SKYACTIV-MT підвищує паливну економічність автомобіля поряд із задоволенням від водіння. Немає необхідності шукати компромісні рішення.

КУЗОВ

Більш легкий, але при цьому міцніший кузов? Це звучить як парадокс. Проте саме цього досягли інженери Mazda, створивши кузов нового покоління - Skyactiv-body, який по жорсткості на 30 відсотків перевершує попередню конструкцію, не дивлячись на те, що він на 8 відсотків легше.

Хитрість полягала в тому, щоб використовувати конструкцію, що несе, з максимальною кількістю прямих елементів, а також оптимізовані методи їх з'єднання. Крім того, була збільшена доля деталей виготовлених з високоміцних марок сталі.

Тому кузов Skyactiv-body володіє підвищеною жорсткістю і видатною здатністю протистояти ударам.

ШАССИ

Прекрасна керованість, стійкість при русі на великій швидкості, плавність і комфортабельність ходу. Нова, високоефективна система шасі Skyactiv-chassis може служити наочним посібником з досягнення цілей, що "конфліктують" один з одним.

Фахівці Mazda заново сконструювали компоненти підвіски і системи рульового управління, щоб створити легшу і міцнішу конструкцію.

В результаті, нове шасі важить на 14 відсотків менше попереднього і при цьому забезпечує автомобілю маневреність при відносно малій швидкості, стійкість на високій, а також плавність і комфортабельність ходу - незалежно від швидкості руху.

Таке поєднання - чудова формула для досягнення відчуття єднання водія з автомобілем.

Спробуйте та переконайтесь.

MAZDA - ZOOM-ZOOM FOREVER!